تازه های سایت

کد مطلب: 50386
20. تير 1401 - 13:24
فرماندار نهاوند گفت: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عجل‎الله در این شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشا در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در گفتگو با روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند با اعلام این خبر، اظهار کرد:  با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشا در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از عوامل و عناصر اصلی این اقدام با حکم قضایی، تصریح کرد: در مراحل اولیه این اقدام برخی از مدیران شهرستانی که با تضییع حقوق بیت‌المال و کلاهبرداری اقدام به اخذ رشوه چند صد میلیونی از شهروندان نموده بودند از سمت خود عزل و به همراه مرتبطین به دستگاه قضایی معرفی شدند. 

فرماندار نهاوند ضمن ابراز تأسف برای محکومین، خاطرنشان کرد: باعث تأسف است که برخی مدیران و پرسنل دولتی فرصت‌های خدمتگزاری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها قرار داده را در جهت سوءاستفاده و خیانت بکار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: به حمدالله امروز به‌واسطه مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همراهی دستگاه قضایی هیچ تخلفی از رصد و پایش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دور نخواهد ماند و به‌منظور حفظ و صیانت از بیت‌المال و حقوق شهروندان با هرگونه تخلفی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهند کرد.

دیدگاه شما