تازه های سایت

کد مطلب: 50374
19. تير 1401 - 13:11
بیش از ۳۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط کلیه پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه ستاد پشتیبانی هفته عفاف و حجاب با حضور معاون فرماندار و سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و ادارات شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این جلسه گفت: باتوجه به شروع هفته عفاف و حجاب  از ۱۸ لغایت ۲۴  و تقارن این هفته با عید قربان و دهه ولایت و حمله به مسجد گوهرشاد و مردم  ،بیش از ۳۰ عنوان برنامه متنوع توسط پایگاه های مقاومت و برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 وی افزود: تجمع بزرگ بانوان در روز سه‌شنبه ساعت ۱۸در میدان شهید سلیمانی و تجمع بزرگ بانوان نیز در شهر فیروزان برگزار خواهد شد . 

مختاری اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب و دهه ولایت از خانواده های معظم شهیده در سطح شهرستان سرکشی و عیادت بعمل خواهد آمد . 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : تجلیل از بانوان محجبه و نخبه در سطح ادارات و شهرستان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود . 

مختاری در پایان افزود :توزیع اقلام و بسته های فرهنگی در بین بانوان در سطح خیابان توسط تیم های خواهر و همچنین فضا سازی توسط ادارات و نهادها و برگزاری مسابقات فرهنگی متنوع در سطح فضای مجازی و حقیقی در این هفته صورت خواهد گرفت.

دیدگاه شما