تازه های سایت

کد مطلب: 50360
17. تير 1401 - 16:17
نماز جمعه شهرستان نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام حج فرمودند حج مظهر وحدت و معنویت است و سیاست جز دین ما است.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام مانند آمریکایی ها و صهیونیست ها سعی دارند از وحدت مسلمانان جلوگیری کند و هر اقدامی را برای ضربه زدن به ملت های مسلمان انجام می دهند. 

امام جمعه نهاوند افزود: فرهنگ غرب و دشمنان می خواهند نسل جوان جامعه را به فساد بکشانند و امید را در دل جوانان از بین ببرند که در این راه باید هوشیار باشیم.

  حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: امروز جهاد عفت و پاکدامنی اولین واجب زن مسلمان است چون دشمنان با ترویج فساد و فحشا سعی در ضربه زدن به جامعه و عفت جامعه دارند. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده است و باید بدانند کشور ما در برابر آنها کوتاه نخواهد آمد. 

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: ما تسلیم اقدامات و اظهارات غیر منطقی آنها نمی شویم و منافع ما باید در مذاکرات تامین شود و اگر اقدامی کنند جواب محکمی می گیرند چون امروز ایران قدرتمند است. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: امروز دشمن بر ضد حجاب در فضای مجازی و حقیقی دارد تبلیغ می کند و میخواهد ما جامعه بی بند و باری داشته باشیم و باید از همان کودکی بچه ها را با فرهنگ حجاب آشنا کنیم.

دیدگاه شما