تازه های سایت

کد مطلب: 50358
17. تير 1401 - 16:06
فرماندار نهاوند خواستار تسریع در اعطای تسهیلات ازدواج به متقاضیان شد و گفت: بانک های عامل این شهرستان مراحل ارائه تسهیلات در حوزه ازدواج و فرزندآوری را روان سازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «ضرغام احمدوند» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و مسکن از وظایف مسئولان است و باید در این زمینه همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان به ویژه در پرداخت تسهیلات بانکی بکار گرفته شود. 

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مدیرانی که در ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر نشست‌ها در جایگاه پاسخگویی قرار می‌گیرند باید در جلسه حاضر شوند، گفت: به دنبال علاج مشکلات حوزه‌های مختلف در شهرستان هستیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید طرح عملیاتی برای رفع دغدغه‌ها ارائه دهند.

  احمدوند با تاکید بر اینکه ساماندهی مجمع خیرین شهرستان نهاوند باید در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: ساماندهی امور جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید نسبت به این مهم توجه کنند. 

وی با بیان اینکه متولیان ورزش شهرستان علاوه بر تلاش در حوزه مدال‌آوری باید در حوزه جوانان اقدامات عملیاتی انجام دهند، گفت: با توجه‌ به فروکش کردن کرونا و فرا رسیدن فصل تابستان باید برنامه‌ریزی لازم برای اوقات فراغت انجام شود. 

فرماندار نهاوند بر ضرورت استفاده از ظرفیت مشاوران با توجه‌ به آسیب‌های کرونا در خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه در خصوص برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و غیره استفاده شود.

  اهدا ۹۶ سری جهیزیه به زوجین نهاوندی 

سرپرست ورزش و جوانان نهاوند نیز در این نشست از اهدای ۹۶ سری جهیزیه به زوجین نهاوندی طی سال گذشته به همت مجمع خیرین ازدواج شهرستان خبر داد و گفت: خیرین برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان با مجمع خیرین ازدواج شهرستان هماهنگ باشند.

  «سلیمان جوانمردی» اظهار داشت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند رتبه برتر کشور را در بین خیرین ازدواج کسب کرده است.

  وی با بیان اینکه مرکز مشاوره و آموزش قبل از ازدواج در مرکز بهداشت شهرستان برای همه جوانان برگزار می شود، ادامه داد: یکی از معضلات شهرستان بحث تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزند آوری است که امیدواریم این معضل برطرف شود.

  جوانمردی با یادآوری اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ ورزشکار از شهرستان نهاوند در اردوهای تیم ملی هستند خاطرنشان کرد: اعتبارات ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی بوده که امیدواریم امسال این اعتبارات افزایش یابد. 

سرپرست ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: مادران و دختران در روزهای پنجشنبه و پدران و پسران نیز روزهای جمعه به صورت رایگان می توانند برای همزیستی مسالمت آمیز در ورزشگاهها حضور پیدا کنند. 

جوانمردی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ فضای ورزشی دولتی و خصوصی برای اوقات فراقت نوجوانان و جوانان شهرستان نهاوند در تابستان امسال در نظر گرفته شده است. 

دیدگاه شما