تازه های سایت

کد مطلب: 50347
16. تير 1401 - 8:48
با توجه به نزدیک شدن به سفر رئیس جمهور به استان همدان نماینده مردم شهرستان نهاوند از سفر وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در آستانه سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان همدان با دعوت رسمی نماینده نهاوند ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده دولت در نهاوند حضور خواهد یافت.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در دیدار با وزیر جهادکشاورزی ضمن دعوت رسمی از وی گفت: نهاوند به واسطه وجود سراب های متعدد و آب و هوای مساعد، پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد.

شهبازی افزود: نهاوند در چندین محصول از جمله گشنیز، چغندر قند، محصولات جالیزی و باغی دارای رتبه کشوری است که توسعه دراین زمینه مستلزم حمایت همه جانبه است.

وی بیان داشت: امیدواریم در سفر ریاست جمهور به استان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف و در بخش کشاورزی استان و شهرستان باشیم.

نماینده نهاوند گفت: با تخصیص اعتبارات مناسب زمینه توسعه و کاهش مشکلات کشاورزان نهاوندی فراهم می شود.

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه ضمن تشکر از دعوت رسمی نماینده نهاوند گفت: در سفر به نهاوند تلاش می‌ کنیم با برنامه ریزی اصولی تر در حوزه های مختلف علی الخصوص کشاورزی به این شهرستان کمک ویژه داشته باشیم.

مدیریت بهینه آب و آبخیزداری و بتن انهار اصلی و فرعی شهرستان از سایر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

شهرستان نهاوند با توجه به داشتن استعدادهای مختلف در بخش کشاورزی نیازمند جذب اعتبارات ملی در این بخش است.

کشاورزان نهاوندی منتظرند با سفر رئیس جمهور به استان اتفاقات مثبتی در حوزه های مختلف باغی، زراعی و کشت گلخانه ای رخ بدهد.

تکمیل سد گرین نهاوند به عنوان مهمترین مطالبه کشاورزان نهاوندی درخواست دیگر کشاورزان این منطقه از مسئولان است.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

امیدوارم محصولات نهاوند رو جهانی کنیدو کارخانه های صنایع تبدیلی و بسته بندی آن را ایجاد کنید.وبا برند نهاوند مشکل اشتغال کم بشود./نهاوند در همه زمینه ها پیشرفته است الا توسعه شهری،پیگیری کنید مرکز شهر را تعریض کنیدترافیک داردجواب جمعیت و ماشین را نمی دهد، شهرداری منطقه ۲ و فرمانداری ویژه نهاوند را بوجودآورید. نام نهاوند رو دوباره زنده کنیدمردم فقط این را می خواهند.

دیدگاه شما