تازه های سایت

کد مطلب: 50328
14. تير 1401 - 8:57
فرماندار نهاوند با انتقاد از نحوه ارائه تسهیلات توسط بانک ها گفت: بانک ها در بحث تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزندآوری با مردم همراه باشند و اگر مشکل از استان است تا از استان پیگیر آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کند و این جلسه یکی از جلسات مهم شهرستان است و باید خروجی های مثبت و کارگشا داشته باشد و تمام دستگاه ها پای کار باشند و ورزش و جوانان را حمایت کنند.

وی با اشاره به غیبت برخی مدیران در این جلسه اظهار داشت: همه ی مدیران باید در این جلسه حضور داشته باشند و پاسخگو باشند چرا که مسئله ی جوانان یکی از مسائل مهم است و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و بارها ایشان در سخنانشان بر مسائل مربوط به جوانان تاکید داشته اند.

فرماندار نهاوند با اشاره به ظرفیت خوب بسیج و خیرین در حل مشکلات شهرستان، افزود: از ظرفیت بسیج و خیرین در امور مربوط به ورزش و جوانان شهرستان استفاده شود که این عزیزان از ظرفیت های بسیار تاثیر گذار و خوب شهرستان هستند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های نیمه کاره شهرستان خصوصاً در حوزه ی ورزش و جوانان بیان داشت: اکثر پروژه های نیمه کاره ی شهرستان بیشتر کارهایشان انجام شده است باید این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته تا هرچه زودتر تعیین تکلیف و اتمام و به بهره برداری برسند.

احمدوند درخصوص ساماندهی خیرین شهرستان نهاوند گفت: یکی از موضوعاتی که در شهرستان باید به جد به آن توجه ویژه شود بحث خیرین است که باید ساماندهی شده و کارهای شهرستان را اولویت بندی و از نهادها، سمن ها و خیرین به شکل عملیاتی استفاده شود.

فرماندار نهاوند در بحث اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیان داشت: طی دو سال شرایط کرونایی، فضای مجازی آسیب های بسیاری به نوجوانان و جوانان ما زده که باید تا شرایط بدتر نشده است فکری به حال این موضوع شود.

وی افزود: در حال حاضر آسیب های بسیاری خانه و خانواده را تهدید می کند که باید تلاش شود این آسیب ها کم و کمتر شوند.

احمدوند تصریح کرد: از ظرفیت اساتید و دانشگاهها در جهت مرتفع کردن مشکلات و آسیب های اجتماعی استفاده شود که ظرفیت های بسیار خوبی برای شهرستان هستند.

فرماندار نهاوند ضمن گلایه از بانک های عامل شهرستان اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در امور جوانان مورد نارضایتی مردم شده است بحث تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزند آوری است.

وی در پایان گفت: مردم به بانک ها مراجعه می کنند اما با سنگ اندازی بانک ها مواجه می شوند و بانک ها در بحث تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزند آوری با مردم همراه باشند و اگر مشکل از استان است تا از استان پیگیر آن باشیم.

دیدگاه شما