تازه های سایت

کد مطلب: 50315
13. تير 1401 - 3:39
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، گفت: فضاهای ورزشی آموزش و پرورش در نهاوند به صورت رایگان به اولیا دانش آموزان خدمات می دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در مراسم افتتاحیه طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی آموزش وپرورش با رویکرد تربیتی و خانواده محوری، گفت: در راستای اجرای طرح معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، در ساعات معینی سالن های ورزشی آموزش وپرورش به صورت رایگان در اختیار اولیا و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به منظور جبران آسیب های ناشی از دوران کرونا که باعث کم تحرکی و چاقی بسیاری از دانش آموزان گردید، وزارت آموزش وپرورش در کنار طرح های آموزشی و پرورشی، در حوزه ی تربیت بدنی نیز طرح های بسیار خوبی در حال اجرا دارد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند، افزود: یکی از طرح های بسیار خوب در این زمینه، طرح آزادسازی و مردی سازی مجموعه های ورزشی آموزش وپرورش، موسوم به «طرح شهید خرازی» می باشد که بر اساس این طرح، سالن های ورزشی آموزش وپرورش در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 12 (به مدت سه ساعت) به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان دختر دوره های ابتدایی و متوسطه اول به همراه مادرانشان خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای جمعه نیز سالن های ورزشی آموزش وپرورش از ساعت 9 صبح الی 12 به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان پسر دوره های ابتدایی و متوسطه اول به همراه پدرانشان می باشد.

دارایی با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین اجرا می گردد، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح افزایش مشارکت دانش آموزان و والدین در فعالیت های تربیتی و دسترسی رایگان به مجموعه های ورزشی به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ساعات غیرآموزشی می باشد.

دیدگاه شما