تازه های سایت

کد مطلب: 50257
7. تير 1401 - 8:56
در این بازدیدها که شهردار نهاوند و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند نیز حضور داشتند،ابتدا از پارک بانوان بازید شد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یوسفی نوید شهردار نهاوند در خصوص اقدامات انجام گرفته و دلیل انتخاب این مکان به عنوان پارک بانوان و استفاده از مصالح تولیدی کارگاه شهرداری، توضیحاتی ارائه بیان کرد. که با توجه به برنامه های شهرداری کنگاور مبنی بر احداث پارک بانوان استفاده از این طراحی و امکانات این پارک می‌تواند مورد توجه قرار گرفت.

پارک گوشه دومین پروژه مورد بازدید بود،که با توجه به اینکه منطقه دستغیب و گوشه فاقد پارک و فضای تفریحی هستند به عنوان طرح پارک های محله ای مورد استقبال مهمانان قرار گرفت.

پارک صخره‌ای دو خواهران، ساماندهی بلوار خبرنگار و اتصال آن به بلوار اصلی(بلوار سردار سلیمانی)و لاین کندرو بلوار سردار سلیمانی، انتهای بلوار چمران و اتصال این بلوار به بلوار شهید ترکمان،بام نهاوند و برنامه های  توسعه بام، پارک بادام دیگر پروژه های بودند که توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کنگاور مورد بازدید قرار گرفتند.

گفتنی است: تبادل تجربیات بین شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر از اهداف اصلی این بازدید بود و با توجه به حجم بالای پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و نهضت آسفالت در نهاوند این بازدید تجربیاتی ارزنده برای شهرهای استان می‌تواند داشته باشد.

در موقعیتی که کمتر شهرداری می‌تواند حقوق پرسنل خود را پرداخت کند شهرداری نهاوند چندین پروژه سنگین را به صورت فعالی دارد و تمامی پروژه ها در حال اجرا هستند،بازگشایی معابر و ایجاد معابر جدید،احداث پارک‌های محله‌ای ، پارک مسافر ، پارک بادام و پارک صخره‌ای و پیگیری احداث شهر ماشین و پروژه‌های دیگر شهرداری نهاوند نقاط قوتی است که مدیریت شهری در حال انجام آن است و در استان مورد توجه قرار گرفته است.

در پایان این بازدید یک روزه ، شهردار نهاوند آمادگی خود را برای ارائه تجربیات این شهرداری در خصوص انجام پارک های محله ای،بازگشایی و احداث معابر،احیاء بافت فرسوده و در آمدهای پایدار اعلام کرد و از طرح ها و پیشنهاداتی هم که برای ارتقاء شرایط رفاهی و توسعه شهر باشد استقبال میکنیم.

دیدگاه شما