تازه های سایت

کد مطلب: 50253
6. تير 1401 - 2:00
دادستان نهاوند گفت: شهروندان بدانند با ترک فعل و کوتاهی‌های مدیران برخورد می‌شود و در این راستا 4 مدیر تاکنون جابه‌جاشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزاد بخت دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در حدود دو سال گذشته تا امروز ۴۵۰ املاک خطرزا در نهاوند رفع خطر شده است و این روند ادامه دارد و مردم در این بخش می‌توانند کمک خوبی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در جرائم خشن به‌فوریت و با دقت و قدرت رأی صادرشده است و حبس‌های طولانی‌مدت برای متخلفان در نظر گرفته‌شده است و چندین نفر نیز تبعیدشده‌اند.

آزاد بخت افزود: ممنوعیت کشت پر آب در شهرستان اجراشده است و همچنین کشت دوم هم به علت کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و نزولات آسمانی ممنوع اعلام‌شده است.

وی ادامه داد: شهروندان بدانند با ترک فعل و کوتاهی‌های مدیران در مسئولیت‌هایشان برخورد می‌شود به‌طوری‌که در ۸ فقره با توجه به بحث حقوق عامه برای مدیرانی که ترک فعل کرده بودند اعلام‌جرم شد و تاکنون ۴ مدیر به همین دلایل جابجا شده‌اند.

دادستان نهاوند گفت: در حوزه برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سرعت و شدت بیشتری صرف شده است که دریکی از احکام صادره فرد مجرم به ۲۲ سال حبس محکوم شد.

وی بیان داشت: در بحث نزاع دسته‌جمعی با توجه به صدور آرای سنگین کاهش آمار داشته‌ایم و شهروندان بدانند و با جرائم خشن به‌شدت و قاطعیت برخورد می‌کنیم.

آزاد بخت اظهار داشت: در بحث صلح و سازش در شهرستان آمار خوبی داریم و یک مورد پرونده قتل نیز که در سال‌های گذشته در شهرستان اتفاق افتاد بود با تلاش‌های انجام‌شده به سازش ختم شد.

وی بیان داشت: نقش شهروندان در کمک به دستگاه قضایی بسیار مهم و اثرگذار است و از همه ظرفیت‌های مردمی برای صلح و سازش در پرونده‌ها استفاده می‌کنیم و در بخش‌های مختلف نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

دیدگاه شما