تازه های سایت

کد مطلب: 50252
6. تير 1401 - 1:59
شهرستان نهاوند برای توسعه نیازمند مدیرانی جوان، جهادی، انقلابی و کارآمد و همسو با سیاست های دولت مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وقتی از لزوم تغییر مدیران و بانیان وضع موجود سخن می گوییم منظورمان دقیقا تعیین تکلیف مدیران ناکارآمد، دچار روزمرگی شده، بدون داشتن قدرت ریسک و غیرجهادی است.

 مسئولان استانی و فرماندار نهاوند وضعیت اداراتی که با سرپرست اداره می شوند را هرچه سریعتر مشخص کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: حدود ۲ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا کنون در استان ایجاد شده که معادل تحقق بیش از هشت درصد تعهد اشتغالزایی استان برای سال ۱۴۰۱ است.

 یوسف شعبانی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تعهد استان همدان در سال ۱۴۰۱ ایجاد ۲۳ هزار و ۵۸۹ فرصت شغلی است که در ۸۰ روز از گذشته سال برای حدود ۲ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان اشتغالزایی با محوریت ۱۸ دستگاه اجرایی محقق شده است، اظهار اشت: شهرستان رزن با ۱۲ درصد بیشترین نرخ تعهد اشتغالزایی و شهرستان نهاوند با سه درصد کمترین میزان اشتغالزایی استان را ثبت کرده اند.

پی‌نوشت: شهرستان نهاوند در دولت آیت الله رئیسی نیازمند مدیرانی انقلابی، جهادی، همسو با سیاست های کلی دولت مردمی، جوان، تحصیل‌کرده، کارآمد، دارای اختیار تصمیم‌گیری است؛ چون تلف کردن فرصت بیش از این برای شهرستان جایز نیست.

دیدگاه شما