تازه های سایت

کد مطلب: 50238
5. تير 1401 - 7:23
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مراسم گرامیداشت شهدای حادثه هفتم تیر و شهید آیت الله محمد علی حیدری تنها شهید استان همدان در این حادثه در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شهید آیت الله حیدری از افتخارات شهرستان نهاوند است که منشا خدماتی بزرگی در طول حیات با برکتشان بودند.

وی اظهار داشت: شخصیت علمی و اخلاقی و مبارزاتی ایشان به گونه ای بود که مردم نهاوند عشق و علاقه ای خاص به این شهید والامقام داشتند.

بحیرایی افزود: شهید حیدری یارو یاور امام و انقلاب بود و با پیروزی انقلاب اسلامی در مسئولیت های مهمی مشغول به خدمت شدند و در لحظه شهادت هم امام جمعه نهاوند و هم نماینده مردم این شهرستان در مجلس بودند.

وی ادامه داد: شهید آیت الله حیدری تنها شهید غرب کشور در حادثه هفتم تیر بودند که به همراه شهید بهشتی و یاران باوفایش به شهادت رسید.

بحیرایی گفت: شهید آیت الله حیدری شخصیتی ارزشمند است که در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی در شکل گیری نظام اسلامی و پیروزی آن بویژه در استان همدان و نهاوند داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در راستای گرامیداشت شهدای گرانقدر حادثه هفتم تیر و شهید حیدری مراسم ویژه ای در مصلی نهاوند برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن این شهدای بزرگوار به نسل جوان جامعه لازم است این برنامه انعکاس خوبی داشته باشد.

بحیرایی اظهار داشت: این مراسم با حضور مردم شهید پرور نهاوند با سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان و با مداحی حاج صادق آهنگران و با حضور مسئولین استانی و محلی و خانواده های شهدای شهرستان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: برگزاری نمایشگاه و برخی برنامه های جانبی در کنار برنامه بزرگداشت شهید حیدری در شهرستان نهاوند تدارک دیده شده است.

بحیرایی در پایان گفت: این مراسم روز هفتم تیر از ساعت ۱۰ صبح در مصلی نهاوند برگزار می شود.

دیدگاه شما