تازه های سایت

کد مطلب: 50214
2. تير 1401 - 8:59
نماینده شهرستان نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده پس از بیمارستان شهید قدوسی بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند نیز به دستگاه سی تی اسکن مدرن مجهز می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با پیگیری‌ های انجام شده از وزیر بهداشت، بیمارستان آیت الله علیمرادیان به زودی صاحب یک دستگاه مدرن و بروز سی تی اسکن می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دستگاه موجود سی تی اسکن فعلی این بیمارستان علی رغم خدمت رسانی به همشهریان از تکنولوژی قدیمی‌تر بهره می برد و با توجه به نیاز شهرستان و درخواست کادر محترم درمان و مردم شریف شهرستان، بزودی دستگاه مدرن سی تی اسکن جایگزین دستگاه فعلی خواهد شد.

شهبازی افزود: با نصب این دستگاه خدمات رسانی به نحو مطلوب تر به شهروندان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بیمارستان شهید قدوسی یک دستگاه مدرن سی تی اسکن ۱۶ اسلایس زیمنس با پیگیری های صورت گرفته در این بیمارستان نصب شده است و نزدیک به دو سال است که در حال خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان نهاوند و شهرستان های همجوار می باشد.

نماینده نهاوند در مجلس همچنین گفت: با پیگیری‌ های انجام شده بیمارستان های آیت الله علیمرادیان و آیت الله قدوسی بزودی صاحب دستگاه های بروز رادیولوژی پورتال می شوند.

 وی افزود: تجهیز بیمارستان های نهاوند به دستگاه های مدرن و بروز باعث خدمت رسانی بهتر به شهروندان و رضایت مندی مطلوب مراجعه کنندگان می شود.

شهبازی ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان و درخواست کادر محترم درمان و مردم شریف شهرستان، تحویل این دستگاه ها در جهت خدمات رسانی مطلوب تر در اولویت قرار دارد.

وی در پایان گفت: تعداد زیادی تجهیزات و مبالغ قابل قبولی اعتبارات برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان گرفته شده که علاوه بر دستگاه مدرن سی تی اسکن، دستگاه های اکسیژن ساز، چهار دستگاه آمبولانس، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و دیگر موارد از این جمله می باشد.

دیدگاه شما