تازه های سایت

کد مطلب: 50213
2. تير 1401 - 8:58
در اتفاقی عجیب یکی از نانوایی های نهاوند برای گرفتن سهمیه بیشتر آرد و یارانه کارت خوان مخصوص نانوایی را در اختیار مغازه میوه فروشی قرار داده است که به دلیل این تخلف نانوایی مذکور پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با توجه به اینکه سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس فروش نان کارتی مشخص می شود، یعنی هر چه بیشتر نان با کارتخوان بفروشند، آرد بیشتری دریافت می کنند به همین دلیل برخی واحدهای نانوایی دست به تخلفاتی جالب می زنند.

یکی از نانوایی های سنگکی نهاوند در اقدامی عجیب دستگاه کارت خوانش را گذاشته تو یه میوه فروشی بغل دستیش امشب ساعت 20:50 رفتم خیار خریدم از کارت خوان نانوایی استفاده کرد زده ۵ تا نان سنگک

اینم رسیدشه که مشاهده می کنید

 کدوم نونوایی این ساعت پخت میکنه؟؟؟؟

کاکاوند سرپرست اداره صمت نهاوند نیز در این خصوص اعلام کرد: فردا پس از بررسی این موضوع تصمیم گیری و برخورد قانونی می شود.

وی گفت: در صورت اثبات تخلف؛ این واحد نانوایی پلمپ خواهد شد.

تخلف دیگری از یک نانوایی

  یکی دیگر از همشهریان این رسید رو فرستاده و نوشته من 11 تا نان خریده ام ولی مسئول نانوایی 22  نان کشیده بعد ۵ هزار تومان پول نقد به من  داده؟؟؟!!!!

مردم توجه داشته باشند،  دقیقا همان تعداد نانی را که خریده اند، در کارتخوان ثبت کنند و اجازه ندهند متصدیان نانوایی تعداد بیشتری ثبت کنند.

فرماندار نهاوند خبر داد

نانوایی متخلف تا اطلاع ثانوی پلمپ شد

ضرغام احمدوند گفت: نانوایی متخلفی که دستگاه کارتخوان خود را در مغازه دیگری قرار داده تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

 وی اظهار داشت: استفاده از کارتخوان نانوایی در سایر مکان‌ها بجز نانوایی مربوطه، حتی در سایر نانوایی‌ها مشمول عرصه خارج از  شبکه و تخلف محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به خرید نان توسط دستگاه های کارتخوان، با هر نانوایی که قصد تخلف و تضییع حق مردم را داشته باشد، با شدت و بدون اغماض برخورد می شود.

دیدگاه شما