تازه های سایت

کد مطلب: 50212
2. تير 1401 - 8:50
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: یادواره شهید آیت الله حیدری یکی از شهدای شاخص استان و کشور در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی گفت: شهید آیت الله حیدری تنها نماینده شهیدی در غرب کشور است که در حادثه تروریستی هفتم تیر در سرچشمه تهران به درجه رفیع شهادت نائل امد.

او گفت: این روحانی جلیل القدر که از دوستان و یاران وفادار حضرت امام خمینی (ره) قبل و بعد از انقلاب بودند و سال‌ها مورد تعقیب ظلم و ستم رژیم شاه قرار گرفتند و تنها شهیدی در غرب کشور هستند که در کسوت نمایندگی مجلس و امامت جمعه نهاوند فعالیت می‌کردند و در حادثه تروریستی ۷ تیر به شهادت رسیدند.

بحیرایی در ادامه با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله محمد علی حیدری گفت: آیت الله محمد علی حیدری یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان نهاوند است که باید به عنوان یک سرلوحه در سطح شهرستان قرار بگیرد.

او گفت: شهید آیت الله حیدری یکی از شهدای شاخص استان و کشور هستند و باید ویژه برنامه‌ای در خور شآن این شخصیت بزرگ برگزار شود و به عنوان یک برنامه شاخص در کل کشور اتفاق بیفتد و در استان نمو پیدا کند.

مدیر ارشاد اسلامی نهاوند گفت: یک برنامه مهم در شهرستان نهاوند با حضور آیت الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری و با مداحی حاج صادق آهنگران در روز سه شنبه ۷ تیر در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

دیدگاه شما