تازه های سایت

کد مطلب: 50203
1. تير 1401 - 1:15
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: یونس شفیعی کشتی گیر نهاوندی موفق به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: یونس شفیعی کشتی گیر نهاوندی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مدال برنز مسابقات آسیایی قرقیزستان را به دست آورد و افتخار بزرگی کسب کرد.

وی اظهار داشت: این کشتی گیر آینده دار نهاوند پس از۱۳سال مدال آسیایی را برای نهاوند به ارمغان آورد.

جوانمردی افزود: رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آسیای۲۰۲۲ در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و یونس شفیعی نوجوان غیور و خوش آتیه نهاوندی در نخستین حضورش در مسابقات برون مرزی در وزن ۷۱ کیلوگرم نشان برنز را به دست آورد.

وی گفت: مدال کسب شده یونس شفیعی چهارمین مدال میادین آسیایی و جهانی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ توسط ورزشکاران نهاوندی می باشد که در طول تاریخ ورزش شهرستان نهاوند بی نظیر می باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته قطعا شاهد درخشش و افتخار آفرینی های بیشتری توسط ورزشکاران نهاوندی خواهیم بود.

جوانمردی بیان کرد: کشتی نهاوند پس از ۱۳ سال ناکامی رنگ مدال آسیایی را به خود دید و علی رغم ضعف وعدم کسب نتایج مدنظر در رده سنی بزرگسالان با برنامه ریزی ها و حمایت های بعمل آمده قطعا رشد و شکوفایی کشتی نهاوند خواهیم بود و برای این امر نیاز به نگاه ویژه همه مسئولین به ورزش می باشیم.

وی در پایان از زحمات علی صفاری و عباس تکلو مربیان پرتلاش و ارزنده کشتی نهاوند و همه مسئولین استانی و شهرستانی که یونس شفیعی را مورد حمایت خود قرار دادند تقدیر و تشکر کرد و این افتخار آفرینی را به جامعه کشتی ، ورزش و آحاد مردم شهرستان نهاوند تبریک گفت.

دیدگاه شما