تازه های سایت

کد مطلب: 50202
1. تير 1401 - 1:15
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوندگفت: همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان درهمدان مراسمی در نهاوند هم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی گفت: این مراسم صبح روز چهار شنبه یکم  تیر ساعت ۱۱ صبح در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) نهاوند برگزار خواهد شد.

او گفت: این ویژه‌برنامه با برنامه‌های شاد و متنوع در قالب نمایش ،مسابقه و اجرای موسیقی و ... برای کودکان و نوجوانان و با استفاده از ظرفیت فرهنگی‌هنری کودکان و نوجوانان است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوندجشنواره تئاتر بین المللی کودکان و نوجوانان با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

بحیرایی گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در نهاوند با اجرای گروه «تولد به سبک حیوانات»  به کارگردانی خانم مریم زیوری، چهارم و پنجم تیر ماه از ساعت ۱۰ و ۱۱ در قالب دو سانس ویژه خانواده‌ها و علاقمندان به‌صورت رایگان اجرا خواهد شد.

او گفت:  اجرای کارناوال شادی و نمایش عروسکی هم در تاریخ ۴ تیرماه ساعت ۱۸ در محل میدان شهید سردار سلیمانی از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره در نهاوند است.

دیدگاه شما