تازه های سایت

کد مطلب: 50201
1. تير 1401 - 1:13
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 10 فقره سرقت توسط ماموران کلانتري 12 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در این راستا ماموران کلانتري 12 شهرستان با انجام اقدامات پليسي، يک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسايي و پس از دستگيری به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ درويشي بیان کرد: متهم در بازجويي هاي فني صورت گرفته، به 10 فقره سرقت اماکن خصوصي اعتراف کرد و تعدادي از اموال مسروقه نيز از وي کشف و تحويل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال انجام است، به شهروندان توصيه کرد: همواره توصيه ها و هشدارهاي پليس در حوزه پيشگيري از سرقت را رعايت و کليه اقدامات ايمن سازي و بازدارنده را مد نظر داشته و با پرهیز از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر در مکان هاي نا امن، اجازه ندهند ديگران از محل اختفاي اشياء با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

دیدگاه شما