تازه های سایت

کد مطلب: 50183
30. خرداد 1401 - 8:57
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: به مناسبت یکصدمین سالروز تأسیس جمعیت هلال احمر و کنگره ۸۰۰۰ شهید استان کاروان سلامت و نیکوکاری در شهر گیان خدمات رسانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای گرامیداشت شهدای پردافتخار شهر گیان و به مناسبت کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در راستای خدمت رسانی کاروان سلامت، نیکوکاری و کارآفرینی به شهر گیان اعزام شد.

وی اظهار داشت: این کاروان در مدت حضور خود در گیان انواع خدمات مختلف پزشکی، آموزشی مشاوره، خدمات هلال احمر را در اختیار مردم عزیز گیان قرار داد.

کیانی افزود: با توجه به اهمیت حضور کاروان در گیان و به دعوت و هماهنگی بزرگان و داوطلبان  گیان، کاروان نیکوکاری با حضور پزشکان متخصص داخلی و کودک و نوجوان و روانشناسی و همچنین کارشناسان و مشاورین مامایی و داوطلبان و امدادگران هلال احمر اعزام و در آموزشگاه سعدی به شهروندان خدمات رسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در اجرای این برنامه معتمدین منطقه و مسئول و اعضای خانه هلال در انجام هماهنگی های داخلی مشارکت فعال داشتند.

وی ادامه داد: این برنامه با استقبال خوب اهالی مواجه شد و حدود ۱۵۰ مراجعه کننده از خدمات پزشکی، دارویی و درمانی، مامایی، روانشناختی، خانواده، مهارت های زندگی، کنترل علائم حیاتی و آموزش کمک های اولیه و خود امدادی بهره مند شدند.

کیانی در پایان گفت: امیدواریم این گونه برنامه ها در شهر گیان و در سایر مناطق شهرستان در سال جاری اجرا شود.

دیدگاه شما