تازه های سایت

کد مطلب: 50182
30. خرداد 1401 - 8:57
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: یک واحد تولیدی آلاینده محیط زیست در شهرک صنعتی نهاوند به دادگاه معرفی شد.یک واحد تولیدی آلاینده در نهاوند به دادگاه معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عزیز قیاسی اظهار کرد: متصدی یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی نهاوند که تاکنون به علت آلایندگی هوا چهار بار اخطار محیط زیستی گرفته بود به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس شکایت واحدهای پیرامونی این کارگاه تولیدی به دلیل انتشار بخار و بوی مشمئزکننده به دادگاه معرفی شد گفت: بعد از رای دادگاه از سوی اداره محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تعطیلی این واحد اقدام شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نهاوند افزود: پس از تعطیلی این واحد، تاکنون دو بار نسبت به بازگشایی آن اقدام شده بود که با توجه به عدم رفع اشکالات موجود مجددا تعطیل شد.

وی از صدور اخطاریه برای مدیریت شهرک صنعتی نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به پایش شهرک صنعتی و نامناسب بودن وضعیت محیط آن از حیث مدیریت پسماندهای تولیدی، به مدیریت شهرک اخطاریه زیست‌محیطی برای رفع معضلات ابلاغ شد.

قیاسی با بیان اینکه مدیریت شهرک صنعتی در برابر وضعیت پسماندها مسئول است افزود: در صورت عدم رعایت اصولی مدیریت پسماندها و نداشتن نظارت لازم بر وضعیت کلی آن، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و اقدام لازم در راستای ترک فعل، به عمل می‌آید.

وی گفت: مساله حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلایندگی یکی از وظایف مهم ماست که با پشتوانه قانون این مساله را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما