تازه های سایت

کد مطلب: 50180
30. خرداد 1401 - 8:49
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگیری ۹۲ متهم در نتیجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط يگان هاي اجرايي پليس در يک هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح اله درویشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا در یک هفته گذشته، با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان به کشف ۳۴ فقره سرقت، توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم و کشف بیش از یک کیلوگرم گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که ۹۲ متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۱۴ سارق، ۵۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۲۳ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی قانونی می باشد..

دیدگاه شما