تازه های سایت

کد مطلب: 50169
29. خرداد 1401 - 8:46
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اعلام کرد: طی دو سه هفته اخیر به جز یک مورد، فوتی نداشتیم و همچنان آمار فوتی استان صفر است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا توقیری مطرح کرد: تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان ها که با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته همراه بودند، ۸۶ نفر بود که از این تعداد هشت نفر در بخش عادی و دو نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع ۷۸ نفر در کل بیمارستان های استان با حالت مشکوک و قطعی با تشخیص کرونا بستری هستند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته توقیری، شهرستان های همدان، کبودراهنگ، بهار، نهاوند، ملایر، رزن، تویسرکان، اسدآباد و درگزین در وضعیت آبی هستند و تنها شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت خوبی را در سطح استان شاهد هستیم، مطرح کرد: هر بیماری با علائم کرونا مراجعه کند حتماً آزمایش PCR از او گرفته می شود و اینگونه نیست که فقط از افراد بالای ۶۰ سال تست کرونا بگیریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا یادآور شد: طبق آنچه وزارت بهداشت اعلام کرده اجبار در استفاده از ماسک در اماکن سرباز برداشته شده اما در اماکن عمومی و سربسته همچنان توصیه به استفاده داریم.

دیدگاه شما