تازه های سایت

کد مطلب: 50162
28. خرداد 1401 - 8:13
نماینذه مرذم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از برنامه های تشویقی مدیریت مصرف برق برای عبور از فصل تابستان، بر لزوم همراهی و همکاری تمامی مشترکان در اجرای این برنامه ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی اظهار داشت: برنامه‌های تشویقی وزارت نیرو برای عبور از شرایط سخت تابستان پیش بینی شده است و لازم است همه مشترکان در بخش های مختلف خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی دست به دست هم داده و برای عبور از این شرایط حساس یاری رسانند.

وی افزود: ممکن است با اجرای برنامه های مدیریت مصرف، صنایع کشور و کشاورزان با محدودیت هایی برای تولید مواجه شوند ولی با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق، این برنامه ها در شرایط کنونی حکم یک مسکن برای رفع درد را دارند و چاره ای جز اعمال محدودیت ها نیست.

شهبازی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صنایع و کشاورزان با برنامه‌ریزی صحیح، تبعات احتمالی را به حداقل برسانند، گفت: متأسفانه سرانه مصرف انرژی های آب و برق و سوخت در کشور بسیار بالاتر از سطح استاندارد جهانی است و همین موضوع یکی از دلایل اصلی کمبود در فصل تابستان است.

وی ادامه داد: دولت باید برنامه‌ریزی لازم را برای بهینه‌سازی مصرف در همه بخش‌ها انجام دهد و مجلس هم قطعا از این برنامه ها حمایت می کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم همواره در شرایط حساس همکاری لازم را با دولت و نظام داشته اند و در این برهه زمانی هم اگر به درستی موضوع برای مردم بیان شود، قطعا شاهد همکاری آنان خواهیم بود و هر چه برق در بخش خانگی بیشتر صرفه جویی شود، می تواند در سایر بخش های مولد مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما