تازه های سایت

کد مطلب: 50093
21. خرداد 1401 - 8:10
نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی هنرمندان نهاوندی با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نمایشگاه صنایع دستی و فرش دستبافت نهاوند به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثاری از جمله فرش دستباف نهاوند، گلیم، نمد، تابلو فرش، سفال، صنایع چوبی و رزین، عروسک سازی، نقاشی و طراحی و... در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

فرش دستباف نهاوند که با طرح های عشوند و گل حیدر جهانی شده است این روزها نیازمند حمایت مسئولان برای تولید است و هنرمندان نهاوندی برای توسعه کسب و کار خود نیاز به تسهیلات دارند.

صنایع دستی نهاوند نیز که با ذوق و تلاش هنرمندان نهاوندی سرپا مانده است بیش از گذشته به حمایت های عملی مسئولان این حوزه نیاز دارد.

آموزش های رایگان، در اختیار گذاشتن مکان برای آموزش و حمایت های مالی و ارائه تسهیلات مناسب می تواند زمینه اشتغال خانگی را برای همشهریان فراهم کند و باعث رونق تولید و اشتغال شود.

در اختیار گذاشتن مواد اولیه ارزان و خرید تضمینی و پیدا کردن بازار فروش مناسب از دیگر درخواست های تولیدکنندگان بخش فرش دستباف و صنایع دستی نهاوند از مسئولان است.

 

دیدگاه شما