تازه های سایت

کد مطلب: 50045
16. خرداد 1401 - 1:46
شهردار نهاوند گفت: در راستای ساماندهی دستفروش ها و وانت بارها و لزوم ساماندهی روز بازارها،در بلوار امام حسین(ع) لاین کندرو توسط شهرداری نهاوند در گام اول زیرسازی و فراهم کردن بستری مناسب جهت احداث روز بازار انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در این خصوص گفت: ساماندهی دستفروش هاو روز بازارها از مشکلاتی است که در همه‌ی شهرها وجود دارد و شهرداری در راستای ساماندهی به این مشاغل اقدام به روکش کامل آسفالت در این منطقه جهت احداث روز بازار کرد.

وی در ادامه گفت: با همکاری همشهریان نهاوندی و تعامل سازنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر تاکنون اقداماتی در راستای خدمت به همشهریان نهاوندی در خصوص نهضت آسفالت،احداث پارکهای جدید ،پارک بانوان،پارک صخره‌ای،پارک جانباز و ترمیم جداول و کف‌پوش ها،پیگیری احداث بازار خودرو،احداث گلخانه شهرداری و ... حفظ داشته‌های شهرداری از جمله بام نهاوند،احیاء ملک مخروبه و تبدیل آن به مهمانسرا انجام گرفته که تا پایان فصل کاری عملیات عمرانی در تمام پروژه‌ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: امسال سال شکوفایی در نهاوند است و خدمت را در تمام مناطق شهر مخصوصا بافت فرسوده و مناطقی که خدمات کمتری را تاکنون دریافت کرده‌اند انجام خواهیم داد.

یوسفی نوید در پایان گفت:شهرداری متعلق به همه‌ی شهروندان و همه ی مناطق است وخدمت عادلانه را در تمام نقاط شهر اجرایی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها

با سلام و احترام -جناب آقای یوسفی وند شهردار محترم شهرمان نهاوند بنده به عنوان یکی از همشهریان نهاوندی از شما تقاضایی دارم که در خصوص زیبا سازی شهر نهاوند میباشد - اول از همه بابت همه تلاشهای شما بابت کارهای خوبی که در این مدت کم انجام داده اید سپاسگذارم و مطمئن باشید مردم نهاوند کوچکترین کارهای شهرداری برای شهرمان را هم میبینند - یک سوال اساسی داشتم چرا میدانهای نهاوند علیرغم گذشت 30سال یا بیشتر هنوز هیچ تغییری نکردن ؟ ! مثلا میدان امام حسن که به میدان پمپ بنزین معروف است و یکی از میدانهای مهم نهاوند از هر لحاظ بخصوص اینکه راه اصلی خیلی از استانهای غرب کشور میباشد و راه کربلا نیز میباشد چرا هیچ گونه مانوری روی این میدان انجام نمیگیرد ؟ این میدان با این همه بزرگی میشه بهترین و زیباترین میدان غرب کشور رو ساخت و بعنوان نماد نهاوند معرفیش کرد اون المان وسط میدان که بسیار بسیار زشت و ناپسند میباشد چرا تا کنون فکری براش نکردن نمیدونم - این میدان و میشه با یک تندیس یا یک مجسمه خیلی بزرگ از هر مشاهیری که ایرانی باشد زیبا کرد و باور کنید خیلی روی جذب گردشگر تاثیر دارد چرا نهاوند نباید یک میدان زیبا در شان نهاوند تاریخی داشته باشدچرا این میدان تبدیل به زیباترین میدان ایران نشوند ؟ مگر نهاوند چه چیزی کم دارد از بقیه شهرهای دیگر ؟ بخدا مایه آبرو ریزیست وقتی وارد نهاوند میشی و فقط از کنار همین میدان و میدان بالایی که هنوزم اسمش و نمیدونم چیه رد میشه شهر تموم میشه وانگار نه انگار این شهر یکی از تاریخی ترین شهرهای ایرانه - جناب شهردار شما جز باسواد ترین شهردارهایی بودید که تا الان به نهاوند اومدن از شما خواهش دارم به این پیشنهاد بنده فکر بفرمایید - سپاس از شما

دیدگاه شما