تازه های سایت

کد مطلب: 50041
15. خرداد 1401 - 1:32
علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند از استادیوم ورزشی شهید سلیمانیان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: استادیوم فوتبال شهید سلیمانیان  تنها زمین چمن  فوتبال بخش دولتی در شهرستان نهاوند می باشد که بیش از ۳۰سال  از احداث چمن آن می گذرد.
 
جوانمردی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ ردیف اعتباری و کد طرح از محل اعتبارات استانی برای این پروژه تعریف شد که در سال ۱۴۰۰ دو حلقه چاه برای آن حفر گردید اما به آب مناسب نرسید و با درخواست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و نظر مثبت آقای دکتر سیفی مدیرکل  و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصمیم بر احداث چمن مجموعه بصورت مصنوعی شد.

وی افزود: در حال حاضر مناقصه خرید چمن مصنوعی آن توسط واحد دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حال انجام است. و ان‌شاءالله  با تکمیل خرید کامل چمن مصنوعی، زیر سازی و نصب آن صورت می پذیرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در پایان از نماینده، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست داشتند که حمایت و توجه خاصی جهت تامین  اعتبار کامل این پروژه بعنوان مطالبه اصلی جامعه ورزش نهاوند داشته باشند.

دیدگاه شما