تازه های سایت

کد مطلب: 50040
15. خرداد 1401 - 1:28
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای یازدهمین روز متوالی صفر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا توقیری افزود: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۰ نفر است.

وی تأکید کرد: همچنین با شناسایی ۱۲ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۹۲ نفر رسید.

توقیری تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۵۲ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: در این مدت سه بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۸۱ نفر رسیده است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان هفت شهرستان «همدان، ملایر، بهار، اسدآباد، نهاوند، کبودرآهنگ و تویسرکان» در وضعیت آبی و سه شهرستان «فامنین، رزن و درگزین» در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما