تازه های سایت

کد مطلب: 50029
13. خرداد 1401 - 15:12
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امام خمینی(ره) درباره خصوصیات و شخصیت مقام معظم رهبری می فرمایند ایشان در همه جا حاضر واقعه بوده و نعمتی است که خدا به ما داده است و بر اساس همین فرمایشات امام بود که خبرگان به سراغ ایشان رفتند و پس از رحلت امام ایشان را به عنوان ولی فقیه انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب سابقه طولانی در مبارزات داشتند و فرزند راستین امام راحل بودند و راه و روش انقلاب و امام را به خوبی تداوم بخشیدند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: جنگ دشمنان با ما یک جنگ ترکیبی یعنی در همه عرصه های رسانه ای، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و باید در این جنگ هوشیار باشیم و با دشمنان مقابله کنیم.

وی عنوان کرد: لازمه انقلابی بودن مدیریت جهادی و مردمی است و امروز خوشبختانه دولتی سر کار است که خدا را شکر پا به کار است و در بین مردم حضور دارد و همه مدیران نیز باید اینطور باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا دشمنان نا امید شوند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: مسئولان باید در بین مردم باشند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و حل کنند و این مردمی بودن بسیار مهم و اثر گذار است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: آمریکا درصدد خلع سلاح ما است و آنها می خواهند ما قدرت دفاعی نداشته باشیم و نفوذ راهبردی ما در منطقه را می خواهند از بین ببرند و این خواسته آنها است و زیاده خواهی می کنند و بهانه می آورند.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی قدرتمند است و دشمنان هرکاری هم بکنند نمی توانند به ما ضربه بزنند و دوران تهدید و قلدری آمریکا گذشته است‌.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها عنوان کرد: فیلم توهین آمیز به ساحت امام رضا(ره) و مقدسات ما در ادامه همان جنگ ترکیبی و رسانه ای است که باید در این عرصه نیز به مقابله با دشمنان بپردازیم.

وی در پایان گفت: امام شخصیتی جامع و بین المللی داشت و ایشان اسطوره مقدسی در ذهن مردم است و دشمنان می خواهند سیره و روش و عمل امام بزرگوار را تخریب کنند و به حمدالله رهبر معظم انقلاب به خوبی راه امام را با قدرت و صلابت ادامه دادند.

دیدگاه شما