تازه های سایت

کد مطلب: 49960
6. خرداد 1401 - 16:19
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: برای اجرای مردمی سازی یارانه ها همه باید کمک کنند چون به نفع مردم است و طبق گفته کارشناسان این طرح یقینا به نفع طبقات محروم جامعه است.

وی اظهار داشت: آمریکا مرکز تروریسم جهانی و حامی صهیونیست ها است و مرکز شرارت دنیا هستند و واقعا شیطان بزرگ است و منشا همه گرفتاری های بشر است.

امام جمعه نهاوند افزود: شرط موفقیت نظام وحدت کلمه و پایبندی به قانون است و در همه فتنه ها و مشکلات این سال ها وحدت کلمه و تبعیت از ولایت عامل پیروزی ها و تداوم حرکت انقلاب است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: بحران مواد غذایی و کمبود گندم در کل جهان است و اختصاص به کشور ما ندارد و دنیا با این بحران مواجه است و در این شرایط قرار داریم.

حجت الاسلام مغیثی عنوان کرد: عده ای دلال با کشاورزان در حال تماس هستند و در همین نهاوند تعدادی هستند که گندم را با قیمت بالاتر از نرخ دولت در حال پیش خرید هستند که این مشکل ایجاد خواهد کرد و باید مسئولان هوشیار باشند.

وی بیان داشت: تولید هرچه بیشتر باید در دستور کار باشد و دولت و ملت باید هوشیار باشد و مسئله دیگر قاچاق است و باید انگیزه برای قاچاق را کاهش داد و مسئولان مربوطه باید در این زمینه خیلی هوشیار باشند.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: نظارت بر بازار نیز بسیار مهم است که از گرانفروشی و احتکار جلوگیری شود و از مسئولان درخواست داریم بازرسی ها بیشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز وظیفه شرعی است تا همه کمک کنند و در راستای کم کردن مشکلات مردم تلاش کنند.

دیدگاه شما