تازه های سایت

کد مطلب: 49945
5. خرداد 1401 - 7:26
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان در ۲۴ ساعت گذشته صفر شد گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۰ نفر است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «علیرضا توقیری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۳۱ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۱۲۰ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۴۸ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در این مدت هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۸۷ هزار و ۱۲۳ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش ایرنا از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان سه شهرستان تویسرکان، نهاوند و فامنین از نظر رنگ بندی در وضعیت زرد و شهرستان های همدان، ملایر، بهار، رزن، درگزین، کبودرآهنگ و اسدآباد در وضعیت آبی کرونایی هستند.

دیدگاه شما