تازه های سایت

کد مطلب: 49928
3. خرداد 1401 - 6:56
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: عملیات غرورآفرین و به یادماندنی بیت المقدس، نقطه عطفی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ما در دفاع از مرزو بوم و هشت سال دفاع مقدس است که با رهبری دور اندیش امام راحل به منصه ظهور رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، ویژه برنامه عصرشعر و خاطره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند در محل آستان مقدس امامزاده محمدوعلی (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «امیر بحیرایی» مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات غرورآفرین و به یادماندنی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان، نقطه عطفی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ما در دفاع از مرزو بوم و هشت سال دفاع مقدس است که با رهبری دور اندیش امام راحل به منصه ظهور رسید.

وی خاطر نشان کرد: دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آن و جهاد و ایستادگی مقابل دشمنان این مرز و بوم وظیفه‌ای بر گردن همه ما و البته این جهاد و مراقبت در جبهه‌های مختلف همچنان ادامه دارد و امروز در حوزه جهاد تبیین که محور فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است وظیفه ما روشنگری است.

بحیرایی افزود: بعد از آنکه دشمنان ما با بیش از ۱۷۰۰ عنوان تحریم نتوانستند جلوی اقتدار و عظمت ایران اسلامی بایستند در فضای مجازی و امپراتوری رسانه کمر به تضعیف و تخریب تلاش‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردهای ما بسته‌اند که می‌طلبد ما با تلاش جهادی با این هجمه مقابله کنیم و واقعیت‌ها و افتخاراتی را که همه ما شاهد آن هستیم را بیان کنیم.

در ادامه این مراسم  تعدادی از شعرای شهرستان به ارائه اشعار خود به مناسبت این روز پرداختند.

همچنین «وهاب رضای‌مفرد» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ایراد خاطره و روایت از دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر پرداخت.

دیدگاه شما