تازه های سایت

کد مطلب: 49898
31. ارديبهشت 1401 - 9:05
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: آثار و برکات مثبت اقدام شجاعانه دولت برای توزیع عادلانه یارانه‌ها به زودی در سفره مردم نمایان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جریان برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم، اظهار داشت: مردمی‌سازی یارانه‌ها یکی از اقدامات شجاعانه دولت است که در آینده شاهد برکات آن خواهیم بود.

وی افزود: حفظ سرمایه اجتماعی مردم و بکارگیری آن برای رفع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

فرماندار نهاوند گفت: امروز همه برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم به‌گونه‌ای تنظیم شده که زمینه برای تحقق عدالت و پیشرفت در کشور فراهم شود.

احمدوند با بیان اینکه ارتباط چهره‌به‌چهره و میدانی با مردم به صورت مستمر و با حضور مدیران تداوم دارد، تصریح کرد: حضور میدانی در جمع اقشار مختلف مردم، ارتباط بی واسطه و شنیدن مشکلات و دغدغه های آنان همواره مورد تاکید رییس جمهور و استاندار همدان است.

وی ادامه داد: رویکرد استاندار همدان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، تولیدکنندگان و اقشار مختلف است که به تبعیت از نماینده عالی دولت در استان، این اولویت ها  در شهرستان نهاوند نیز با تمام توان پیگیری می شود.

فرماندار نهاوند ابراز امیدواری کرد: با تداوم دیدار چهره‌به‌چهره مدیران و مردم و انجام بازرسی‌های مستمر، موانع رشد رفع و با پشتیبانی از طرح های تولیدی و توسعه ای شاهد حل مشکلات مردم فهیم و شهیدپرور نهاوند باشیم. 

دیدگاه شما