تازه های سایت

کد مطلب: 49852
25. ارديبهشت 1401 - 12:39
مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسن رضا نیا معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در این مراسم گفت: نیاز به یک نیروی تازه نفس بود تا راه اقای سلگی را ادامه دهد و اهداف دولت مردمی سیزدهم را در شهرستان پیاده کند.

وی اظهار داشت: از زحمات اقای سلگی قدردانی می‌کنیم و از ایشان در جایی دیگر استفاده می‌کنیم.

رضانیا افزود: فرماندار جدید باید با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام‌جمعه همراه و همگام باشد.

وی ادامه داد: فرمانداران نقطه وصل مردم با نظام هستند و باید فضای همکاری و دوستی را در شهرستان فراهم کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان ادامه داد: بانوان و جوانان گام دوم انقلاب ظرفیت های خوبی هستند که باید به بهترین‌ نحو از آنها استفاده کرد.

وی بیان کرد: همه باید کمک کنیم و هرکس در هر جایی قرار دارد باید دولت را کمک کنیم و روشنگری کنیم چون دشمن مدام در حال توطئه است.

رضا نیا گفت: دشمن با همه قدرت رسانه ای به میدان امده و این طرح مردمی کردن یارانه ها حرکت به سمت تحقق عدالت اجتماعی است و انشالله آینده ای درخشان در انتظار مردم است و دشمن این را می داند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: بچه های انقلابی باید کمک کنند و بیش از هر زمان دیگری به حضور شما در عرصه نیاز است و باید انقلاب را کمک کنیم.

وی ادامه داد: اقای احمدوند از همان روز اول کار را شروع کند و شبانه روزی برای پیاده کردن اهداف نظام تلاش کند.

جعفر سلگی سرپرست سابق فرمانداری نهاوند در این مراسم گفت: شأنی به غیر از خدمت رسانی برای خودم قائل نیستم.

وی اظهار داشت: هدف ما خدمت به مردم است و خود را سرباز نظام می دانم و هرکجا نیاز باشد کار می کنم.

 سلگی افزود: من اینجا نمی خواهم گزارش عملکرد ارائه بدم چون مردم عملکرد را می بینند و می دانند.

ضرغام احمدوند فرماندار جدید نهاوند در آئین معارفه خود و نخستین شورای اداری شهرستان نیز گفت: فرزندی از این شهر مسئولیت خادمی این مردم را با محوریت امام جمعه و انتظار وحدت که می تواند نماینده مجلس ‌و مدیران شهرستان باشد‌ پذیرفته ام.

وی اظهار داشت: پاشنه آشیل حضورم مردم هستند.

احمدوند افزود: از اعتماد مسئولان تشکر می کنم و امیدوارم لیاقت سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشم و جواب این اعتماد را با خدمت به مردم بدهم.

فرماندار جدید نهاوند افزود: انتظار بنده این است که با محوریت امام جمعه شهرستان کارها را به پیش ببریم و پاشنه آشیل ما مردم هستند و باید برای خدمت به آنها کار کنیم‌.

وی در پایان گفت: از مادرم که در جلسه حضور دارند از ایشان به عنوان یک رزمنده که پس از پدر برای ما پدری و مادری می کند، سپاسگذارم.

در پایان این مراسم حکم تصدی فرمانداری نهاوند به مدت ۴ سال به ضرغام احمدوند فرماندار جدید شهرستان اهدا شد.

همچنین از تلاش های ۶ ماهه سرپرستی جعفر سلگی قدردانی شد.

دیدگاه شما