تازه های سایت

کد مطلب: 49850
25. ارديبهشت 1401 - 12:31
سرمربی استقلال پس قهرمانی تیمش در لیگ برتر با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند تماس تصویری گرفت تا خوشحالی‌اش را با آنها به اشتراک بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پس از پیروزی با ارزش تیمش در اهواز مقابل فولاد و در مسیر بازگشت به تهران به صورت تصویری با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند تماس گرفت تا این دو بازیکن را هم در خوشحالی خود شریک کند.

مرادمند و یزدانی مدافعان سابق استقلال بودند که با شروع نیم فصل دوم به دلیل اعزام به خدمت سربازی ناچار به جدایی از این تیم شده و به ملوان پیوستند، اما کادر فنی ملوان هرگز از این دو بازیکن استفاده نکرد که این موجبات دلخوری آنها شده بود.

گفته می‌شود یزدانی و مرادمند هم در جشن قهرمانی استقلال حضور خواهند داشت تا به عنوان اعضای این باشگاه در این جشن شرکت نمایند.

مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد هم در این خصوص گفت: در این فصل دو نفر از بهترین بازیکنان ما را جدا کردند (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند) که شدیداً دلم برایشان تنگ شده است و آنها خیلی در این مسیر به ما کمک کردند. به جای آنها مجبور شدیم بازیکن خارجی بیاوریم. ان شاءالله اگر قهرمان شدیم امیدوارم سیاوش و حسین هم در جشن قهرمانی باشند چون سهم زیادی در قهرمانی دارند.

منبع: مهر

دیدگاه شما