تازه های سایت

کد مطلب: 49847
25. ارديبهشت 1401 - 7:58
ضرغام احمدوند در شورای اداری نهاوند به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم تودیع فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید نهاوند امروز در فرمانداری نهاوند برگزار می شود.

در این مراسم در شورای اداری شهرستان نهاوند ضرغام احمدوند به عنوان فرماندار جدید نهاوند معرفی و از تلاش های ۶ ماهه جعفر سلگی سرپرست فرمانداری قدردانی خواهد شد.

ضرغام احمدوند سوابقی چون کارشناس حراست وزارت کشور، مدیر هسته گزینش استانداری همدان، مدیر کل حراست استانداری همدان، مدیر حراست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم را در رزومه کاری خود دارد.

او با حدود ۲۰سال سابقه کار اجرایی، کارمند رسمی وزارت کشور با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است.

از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۰، در جایگاه کارشناس و سپس ریاست اداره را در مرکز حراست وزارت کشور برعهده داشته است.

احمدوند در سال های ۹۰ تا ۹۱ به عنوان مدیر هسته گزینش استانداری همدان به خدمت پرداخته و از سال ۹۱ به مدت ۵ سال، در سمت مدیرکل حراست استانداری همدان و مشاور استاندار به فعالیت پرداخته است.

از سال ۹۶  تا ۹۷ نیز به عنوان مدیر حراست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور مشغول خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

احمدوند همچنین معاون پرسنلی حراست سازمان منطقه آزاد قشم و پس از آن مدیر کلی حراست سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت سیاسی فرمانداری همدان  را در کارنامه کاری خود دارد.

ضرغام احمدوند اصالتا نهاوندی و از دیار زرامین است.

دیدگاه شما