تازه های سایت

کد مطلب: 49846
25. ارديبهشت 1401 - 7:53
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از کسب مدال طلای مسابقات کشتی المپیک ناشنوایان توسط محمد سیاهوشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: محمد سیاهوشی کشتی گیر نهاوندی وزن ۷۱ کیلو گرم در مسابقات المپیک ناشنوایان که در کشور برزیل برگزار شد با درخشش خیره کننده  موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

جوانمردی افزود: درخشش محمد سیاهوشی در مسابقات المپیک ناشنوایان۲۰۲۲ برزیل،  شعف و شادمانی ملت عزیز ایران بویژه همشهریان عزیز و خانواده بزرگ ورزش  را دوچندان کرد.

وی افزود:  مدال طلای محمد سیاهوشی، سومین مدال جهانی ، آسیایی توسط ورزشکاران شایسته نهاوندی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بوده است و حضور مقتدرانه و امید بخش محمد سیاهوشی نشانه‌ای دیگر بر گام ‏های بلند افراد دارای معلولیت بر فتح قله‏‌های افتخار و شایستگی جوانان لایق و سرزنده این مرز و بوم است و جایگاه واقعی قهرمانان باغیرت دیار پهلوانان را در جهان به نمایش گذاشت.

 جوانمردی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ را به عموم همشهریان و جامعه بزرگ ورزش نهاوند از تمامی عوامل این موفقیت خصوصا مربیان زحمت کش این کشتی گیر و حمایت‌های مالی و معنوی شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاه شما