تازه های سایت

کد مطلب: 49768
16. ارديبهشت 1401 - 15:08
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: روزی آمریکا تهدید می کرد و هر اقدامی می توانست انجام می داد ولی امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده است که پاسخ هر تهدیدی را می دهد.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی در زمینه های بسیار زیادی پیشرفت کرده است و قابل مقایسه با قبل نیست و در برخی جاها نیاز به تلاش و کار بیشتر داریم.

امام جمعه نهاوند افزود: اقتصاد هم مثل بقیه مشکلات قابل حل است و می توانیم در این بخش هم پیشرفت کنیم و امیدواریم این مشکلات را به کمک مردم و دولت حل کنیم.

وی بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود نظم جدید بین المللی در حال شکل گیری است که این کار با افول آمریکا اتفاق افتاده است و امروز آمریکا به مراتب ضعیف تر شده است.

حجت الاسلام‌ مغیثی گفت: صهیونیست ها در فلسطین و حامیان آنها نسبت به گذشته بسیار ضعیف تر شدند و آمریکا هیچ امیدی به آینده ندارد و رو به افول است و قدرت های دیگر در دنیا شکل گرفته است.

وی ادامه داد: هیچ امیدی به پیروزی عربستان در یمن نیست و مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و صهیونیست ها هم به دور خود دیوار کشیده اند که این نتیجه مقاومت است و این واقعیت امروز منطقه است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: از مسئولان درخواست داریم نظارت بر بازار و قیمت ها تشدید شود و از قاچاق گندم و آرد و دیگر محصولات جلوگیری شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید مراقب باشند چون این کالا ها اساسی و مورد نیاز مردم است و این اقلام با قیمت های چند برابر در برخی کشورها به فروش می رسد و باید به این‌ موضوع رسیدگی و از آن جلوگیری شود.

دیدگاه شما