تازه های سایت

کد مطلب: 49764
16. ارديبهشت 1401 - 2:56
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۱۵۰ نفر از شهروندان نهاوندی به اردوی راهیان نور غرب کشور برای بازدید از منطقه عملیاتی بازی دراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه اعزام این بسیجیان به خبرنگار ما گفت: جدیدترین مرحله از اعزام اقشار مختلف شهروندان به اردوهای راهیان نور در سال جدید امروز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور و بازدید اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان از جمله برنامه های بسیار موثر و خوب فرهنگی است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

مختاری افزود: آشنایی نسل جوان با رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی و مشاهده ایثارگری های فرزندان این مرز و بوم از جمله اهداف این برنامه است.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: از امروز اعزام کاروان های راهیان نور بسیجیان محلات و دیگر اقشار آغاز شده و تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در اولین مرحله از این اعزام ها امروز تعداد ۱۵۰ نفر از شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند تا در سالروز عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام از منطقه عملیاتی بازی دراز بازدید کنند.

مختاری افزود: این بسیجیان در قالب ۳ دستگاه اتوبوس به همراه راوی و روحانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی در پایان با بیان اینکه گفت: این دانش آموزان به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی بازدید می کنند.

دیدگاه شما