تازه های سایت

کد مطلب: 49761
16. ارديبهشت 1401 - 2:47
قرارگاه خادمان شهدا به مساحت ۴۵۰ متر مربع در نهاوند احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، قرارگاه خادمان شهدا با هدف خدمت به ترویج سبک زندگی شهدا و تکریم خانواده‌های آنها در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع در جوار مرقد شهدای گمنام تپه ابوذر احداث می‌شود.

در آیین آغاز عملیات اجرایی این مکان که ظهر امروز با حضور مسوولان شهرستان برگزار شد امام جمعه نهاوند بر ضرورت احداث چنین مکان‌هایی فرهنگی و سطح شهرستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا گفت: در شرایط کنونی ترویج فرهنگ شهادت و معرفی سبک زندگی شهدا یکی از ضروریاتی است که می‌تواند فضای فرهنگی جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیاز جامعه اجرا کرد و یاد شهدا را گرامی داشت افزود: این مکان در کنار مرقد شهدای گمنام احداث می‌شود و همین مساله میتواند تاثیرگذاری برنامه‌ها را بیشتر کند.

امام جمعه نهاوند گفت: البته برای ساخت این بنا اعتبار زیادی هزینه می‌شود که باید از آن به خوبی استفاده شود و به گونه‌ای نباشد که فقط اموال بیت‌المال هدر برود.

قابل ذکر است برای ساخت این قرارگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت یکی از خیرین و سپاه نهاوند هزینه می‌شود.

دیدگاه شما