تازه های سایت

کد مطلب: 49738
13. ارديبهشت 1401 - 6:33
نماینده نهاوند در مجلس از تخصیص اعتبار برای ساماندهی محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی گفت: پیرو جلسات و پیگیری های گذشته با معاونین وزیر راه و هیئت مدیره بانک سپه، پرداخت هزینه کارشناسی جهت تخصیص قطعی و واریز اعتبار مورد نیاز پروژه ساماندهی محور نهاوند به سه راهی کنگاور به میزان ۱۲۰۰ میلیارد ریال از طریق ماده ۵۶ و با عاملیت بانک سپه انجام شد.

وی اظهار داشت: همچنین مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملّی در بودجه امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده نهاوند با بیان اینکه توسعه و اصلاح جاده های مواصلاتی نهاوند از دغدغه‌های اصلی و مطالبات مردم شریف شهرستان نهاوند می باشد، از شروع و تکمیل عملیات این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی همچنین از پیگیری تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت محورهای نهاوند به بروجرد و نهاوند به کرمانشاه خبر داد.

شهبازی گفت:  در دیدار با امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای نهاوند به بروجرد و نهاوند به کرمانشاه تخصیص یافت.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری های انجام شده در حال حاضر انجام عملیات نیوجرسی گذاری، اجرای دور برگردان در چند نقطه، روکش آسفالت، تعریض پل و... این پروژه در دست اقدام و مطالعه می باشد.

وی همچنین از  پیگیری شروع عملیات اجرایی دامداری ۴۰۰۰ رأسی با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در نهاوند خبر داد.

 نماینده مردم  شهرستان نهاوند  در این خصوص اظهار داشت: با توجه به جلسات و پیگیری های گذشته و موافقت دکتر مخبر ریاست سابق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و طی جلسه ای که هفته گذشته با حضور نوروزی سرپرست فعلی ستاد اجرایی برگزار شد؛ مقرّر گردید عملیات اجرایی دامداری ۴۰۰۰ رأسی ستاد اجرایی بزودی آغاز شود.

 وی افزود: زمین مورد نیاز احداث این دامداری به مساحت ۳۵ هکتار تأمین گردیده است که با شرایط موجود و پیرو دستور نوروزی به هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی؛عملیات ساخت پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

تشکرآقای نماینده و مسئولان دلسوز موارد زیر را پیگیری کنید و دیگر هیچ. 1تکمیل و آبگیری سد ۵۰ ساله گرین. 2ایجادمنطقه ۲ شهری و فرمانداری ویژه نهاوند 3کشف شهر و معبد لائودیسه 4برگرداندن دانشگاه نهاوند و ایجادشرکت های دانش بنیان در سال نامگذاری شده 5ثبت ملی محصولات کشاورزی وایجادصنایع تبدیلی برای باغات نهاوند 6برندسازی سوغات و جشنواره ها 7تکمیل قطارشهرک حیدری،بزرگراه نهاوند به کرمانشاه و همدان و ملایر و برجرد.و سرابها. 8حمایت و از رکود خارج کردن کارخانه های شهرک صنعتی. و ایجادکارخانه های معادن و فرش نهاوند. *مردم نهاوند اینها را میخواهند دنبال چیز دیگر نگردید....

دیدگاه شما