تازه های سایت

کد مطلب: 49729
12. ارديبهشت 1401 - 3:03
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه بزرگ کتب و علوم قرآنی با ۵ هزار جلد کتاب به مدت یک ماه پذیرای علاقمندان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان و با حضور تنی چند از دوستداران و فعالان کتاب افتتاح شد تا در خدمت علاقمندان باشد.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصت خوبی برای انس  با کلام وحی عنوان کرد و افزود:اهمیت علوم قرآنی و جایگاه آن در اجتماع و جامعه  بسیار مهم و حائز اهمیت است‌.

 بحیرایی اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه ها می تواند نیاز همشهریان به کتب قرآنی را رفع کند و کتاب های بسیار متنوعی در این نمایشگاه وجود دارد.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در ادامه گفت: این نمایشگاه با ۵ هزار جلد کتاب در قالب هزار عنوان به صورت تخصصی در حوزه علوم قرآنی و حوزه عمومی در خدمت همشهریان است.

وی ادامه داد: در حوزه عمومی این نمایشگاه با عناوین تربیتی، ادبیات، تاریخ و مذهب، رمان و داستان با تخفیف ۳۰ الی ۵۰ درصدی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

بحیرایی بیان داشت: این نمایشگاه بزرگ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر نهاوند در میدان شهید سردار سلیمانی برپا شده است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند همه روزه تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه از نمایشگاه بزرگ کتاب و علوم قرآنی در محل میدان سردار شهید سلیمانی بازدید کنند.

دیدگاه شما