تازه های سایت

کد مطلب: 49713
11. ارديبهشت 1401 - 3:54
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از اجرای ۱۴ پروژه آموزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی اظهار کرد: برای تکمیل ساختمان نیمه‌کاره آموزش و پرورش نهاوند مبلغ ۱۳ میلیارد تومان و برای استخر دانش‌آموزی نیز ۱۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی گفت: این دو پروژه بیش از ۱۲ سال است که به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌کاره مانده که برای تکمیل آن درخواست لازم برای اختصاص بودجه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: در حال حاضر ۱۴ پروژه آموزشی در شهرستان نهاوند در دست اجراست که طی چند روز گذشته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به آنان تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه اخیرا مبلغی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی برای پروژه‌های آموزشگاه سنایی ابلاغ شد که فعلا ۵۰‌ درصد آن نیز تخصیص داده شد گفت: از محل اعتبارات استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در سال تحصیلی جاری، حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای مدارس علم و صنعت و ولایت اختصاص یافت.

دارایی ادامه داد: در همین رابطه اعتبارات جدیدی در حال ابلاغ به استان است که بر اساس اعلام اداره کل نوسازی استان سهم نهاوند از آن، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که بر اساس  اولویت‌بندی، سیستم تأسیسات مدارس مشکل‌دار برطرف خواهد شد.

وی از ایزوگام مدارس در تابستان سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به اختصاص ایزوگام و قیر رایگان به استان، مقرر شده پشت بام و محوطه تعدادی از مدارس ایزوگام و آسفالت شود که این مساله از تابستان آینده عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما