تازه های سایت

کد مطلب: 49696
9. ارديبهشت 1401 - 4:43

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و حجت الاسلام والمسلمین دارابی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت روز قدس پیامی صادر کردند

در این پیام آمده است: روز جهانی قدس به تدبیر هوشمندانه‌ی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌ تعالی‌علیه)، به عنوان نقشه‌ی راه  تحقق آزادی سرزمین فلسطین شریف تعیین گردید و ان‌شاءالله، با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به سرانجام خواهد رسید.

روز قدس فرصت خوبی برای همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و روحیه دادن به این‌ها و قدرت افزودنِ اینهاست تا حقیقتاً بتوانند در این میدان‌ها حضور پیدا کنند.

روز جهانی قدس افشاء کننده‌ی معیارهای دوگانه نهادهای بین‌المللی و مدعیان دروغینِ حقوق بشر است که آگاهانه چشمانشان را به روی کشتار بی‌امان ملّت‌های مظلوم یمن، سوریه، فلسطین، ... و توسعه‌ی غیرقانونی شهرک‌سازی در اراضی اشغالی بسته‌اند.

بی شک مقاومت و ایستادگی فولادین جوانان غیور فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس به زودی به ثمر خواهد نشست و با رسوایی و زبونی دشمنان اسلام و سردمداران کفر و استکبار و حامیان و فریب خوردگان آنان و ایادی منطقه‌ای و جهانی آنها، سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقشار مختلف مردم ، بسیجیان ، دانشجویان دانش آموزان و.... را دعوت می‌نماییم که با همدلی و وحدت همچون گذشته در کنار دیگر هموطنان، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند و پیام رسای آزادگی را در جهان طنین افکنند تا دنیا بداند امّت امام خمینی(ره)، تا همیشه تاریخ در کنار مردم ستمدیدۀ فلسطین خواهد بود. 

سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند حجت الاسلام و المسلمین دارابی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما