تازه های سایت

کد مطلب: 49680
7. ارديبهشت 1401 - 3:20
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اخرین جمعه ماه رمضان از ساعت 11 در شهرستان نهاوند برگزار می شود و مردم مومن و روزه دار نهاوند شعار آزادی قدس شریف را فریاد می زنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به ریاست سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند و با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان برگزار شد.

سلگی در این جلسه با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگاری ارزنده از امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در حافظه تاریخ برای همیشه خواهد ماند خاطرنشان کرد: مسئله قدس همواره در سالیان گذشته مسئله اول جامعه اسلامی بوده و خواهد ماند.

وی با تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

سلگی با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از مقابل مسجد جوانان به سمت میعادگاه نماز جمعه نهاوند برگزار می شود.

دیدگاه شما