تازه های سایت

کد مطلب: 49675
7. ارديبهشت 1401 - 3:04
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «علیرضا توقیری» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۳۳۳ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با شناسایی ۴۵ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۲۱۳ نفر رسید.

توقیری اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۱۴۹ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: در این مدت ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۵۵۹ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۷۵ هزار و ۹۸۳ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش ایرنا، تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما