تازه های سایت

کد مطلب: 49613
31. فروردين 1401 - 4:06
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر بر ثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار ۳۲۹ نفر رسید.

علیرضا توقیری گفت: همچنین با شناسایی ۳۴ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۲۵۲ نفر رسید.

او گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۳۷۴ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در این مدت ۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۴۵۶ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۵۷ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

 از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، کبودرآهنگ در وضعیت قرمز، بهار، ملایر و نهاوند در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های همدان، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع ایرنا

دیدگاه شما