تازه های سایت

کد مطلب: 49609
30. فروردين 1401 - 4:15
باشگاه استقلال در تلاش است تا جلسه کمیته انضباطی «فرهاد مجیدی» به صورت حضوری برگزار شود تا این باشگاه برای دفاع از سرمربی آبی‌ها، فرصت کافی و کامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی دیدار استقلال و نساجی مازندران در یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهارات تندی را علیه یکی از مسوولان کمیته داوران مطرح کرد.

سرمربی آبی‌ها که از مردود شدن گل استقلال بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید، با انتقاد از یک کارشناس داوری گفت: «او در زمان داوری شیتیل را گرفته و محروم هم شده بود اما الان به تلویزیون می‌آید. با چه رویی به تلویزیون می‌آید؟ اگر این گل آرمان رمضانی خطا باشد، من دیگر مربیگری نمی‌کنم.»

مصاحبه سرمربی استقلال باعث شد او برای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شود.

باشگاه استقلال دفاعیات کاملی را آماده و برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا در این پرونده، مجیدی با محرومیت روبه‌رو نشود البته آنها در تلاش هستند تا جلسه کمیته انضباطی فرهاد مجیدی به صورت حضوری برگزار شود تا آنها برای دفاع از سرمربی تیمشان،  فرصت کافی و کامل داشته باشند.

استقلالی‌ها بر این باور هستند با توجه به اینکه یحیی‌گل‌محمدی سرمربی باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات حاشیه‌ای دربی به همراه معاون حقوقی و وکیل این باشگاه در کمیته انضباطی حاضر شد، باید چنین شرایطی برای سرمربی استقلال نیز فراهم شود.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما