تازه های سایت

کد مطلب: 49593
29. فروردين 1401 - 10:00
سرپرست انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري سارق حرفه اي قطعات خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ “ذبیح الله درویشی”، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۱۳ فقره سرقت انواع قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که در بازرسی از محل اختفای نامبرده، مقادیری مدارک، لوازم و قطعات داخل خودرو سرقتی نیز کشف شد، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیدگاه شما