تازه های سایت

کد مطلب: 49586
28. فروردين 1401 - 8:55
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: زمان ورود عشایر به مراتع نهاوند نیمه ی اردیبهشت ماه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه مشکلات عشایر مستقر در منطقه خوشکاخوره ، به ریاست دکتر سلگی سرپرست فرمانداری و با حضور خزایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، محمدی مدیر کل امور عشایری استان و جمعی از کارشناسان مربوطه در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد

سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در جلسه مشکلات عشایر مستقر در منطقه خوشکاخوره اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن به ایام ورود عشایر به استان همدان ،نیازاست تدابیر لازم جهت ترددواسکان آنها در مناطقی که از قبل مجوز اسکان در آن منطقه را دارند، اندیشیده شود .

سلگی گفت: منطقه خوشکاخوره که محل اختلاف عشایر نهاوندودلفان استان لرستان شده است .

وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه تنش و اختلاف بین عشایر غیور و زحمتکش با فرماندار نور آباد لرستان رایزنی هایی انجام شد،که نسبت به قانع نمودن عشایر منطقه دلفان اقدام کنند ومراتب از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند بیان داشت : دراین جلسه تصمیم گرفته شد که منابع طبیعی استان و همچنین امور عشایری استان نسبت به اجرای قانون بدون هیچ ملاحظه ای اقدام نمایند.

سلگی در خاتمه گفت : بیش از ۶۰درصد عشایر استان همدان در نهاوند ساکن می شوند و زمان ورود آنها به مراتع نهاوند نیمه ی اردیبهشت ماه خواهد بود.

دیدگاه شما