تازه های سایت

کد مطلب: 49520
21. فروردين 1401 - 11:05
سرپرست فرمانداری نهاوند بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دانش‌بنیان در بخش کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری در این شهرستان وجود دارد که هر اندازه می‌توانیم باید زیرساخت‌های علم و فناوری را در این زمینه مهیا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در شورای اداری شهرستان گفت: در راستای تحقق شعار سال باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان نهاوند استفاده کنیم و همه مدیران شهرستان باید تلاش جهادی داشته باشند.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، مدیریت خود را نشان دهند و انقلابی و جهادی وارد میدان شوند.

سلگی افزود: باید شرکت‌های دانش بنیان را در شهرستان  تقویت کنیم و در راستای ایجاد این شرکت‌ها قدم برداریم و توجه ویژه به تولیدات شرکت‌های دانش بنیان باعث حرکت رو به جلوی ما خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند ادامه داد: در حال حاضر یک مرکز علم و فناوری در محل دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند فعال است و باید در همه دانشگاه‌های شهرستان این مرکز تشکیل شود و متعاقبا باید تلاش ‌کنیم که مرکز رشد و پارک علم و فناوری را شهرستان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان همه مدیران باید تلاش کنند که امسال با جذب اعتبارات استانی و ملی از محل‌های مختلف گام بردارند. 

سلگی یادآوری کرد: با سیاست‌ها و راهبردهای خوب دولت مردمی و مجموعه اقدامات، شرایط خوبی در کشور و پیرو آن در شهرستان قابل پیش‌بینی است و مدیران باید تلاش کنند سهم شهرستان را در طرح‌ها، اعتبارات و سایر حوزه‌ها جذب کنند، ما نیز پشتیبان آن‌ها هستیم.

وی با قدردانی از ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجراییشهرستان، گفت: نوروز امسال را با تلاش‌های صورت گرفته و کمترین حاشیه و مشکلات به پایان رساندیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان به دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود : دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اقدامات و خدمات دستگاه مربوطه را به سمع و نظر مردم برسانند و با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل داشته باشند و از آن‌ها کمک بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه شما