تازه های سایت

کد مطلب: 49433
11. فروردين 1401 - 8:54
امام جمعه نهاوند در واکنش به هنجار شکنی در نوروزگاه فارسبان نهاوند:
ریشه این برنامه ها در سازمان جهانی یونسکو است/ به کوتاهی مسئولان رسیدگی می شود
امام جمعه نهاوند گفت: ریشه این برنامه ها در سازمان جهانی یونسکو است که نتوانستند در سند ۲۰۳۰ اهدافشان را محقق کنند و حالا از طریق گردشگری و اینجور مراسم ها می خواهند به مقدسات ضربه بزنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در واکنش به هنجار شکنی در نوروزگاه فارسبان نهاوند گفت: مسئولان فضا را برای اجرای برنامه نوروزگاه آماده کرده بودند که گروهی خودسر با اجازه مسئول آن محل این برنامه را اجرا کردند و یقینا هدفمند بوده برای اینکه به مقدسات دهن کجی کنند.

وی اظهار داشت: اگر در این رابطه مسئولی تقصیر یا قصوری داشته یقینا رسیدگی می شود و در این زمینه اقداماتی شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: از حساسیت مردم مومن نهاوند نسبت به این مسئله تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مردم نهاوند به خصوص خانم ها و مادران نهاوندی در عرصه های جهاد و دفاع مقدس اینقدر خوب عمل کردند و حضور فعالی داشتند که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: با این سابقه خوب حالا چند زن بی حیا که معلوم نیست از کجا آمده اند بیایند در این مراسم به نام نهاوند حرمت شکنی می کنند.

وی اظهار داشت: این برنامه ها یقینا حساب شده است و باید پیگیری شود.

امام جمعه نهاوند افزود: ریشه این برنامه ها در سازمان جهانی یونسکو است که نتوانستند در سند ۲۰۳۰ اهدافشان را محقق کنند و حالا از طریق گردشگری و اینجور مراسم ها می خواهند به مقدسات ضربه بزنند.

وی در پایان گفت: مسئولان حواسشان جمع است و دستگاه قضایی نیز برای برخورد با متخلفان آماده است.

دیدگاه شما